Prima pagină > Uncategorized > WELLNESS-LAND

WELLNESS-LAND

O seară de joi. O seară care este dedicată unor oameni mai speciali din mediul on-line, săptămânal… O seară în care am primit un e-mail drăguţ din partea Doinei, în care m-a/ne-a invintat să ne încheiem frumos săptămâna împreuna cu WELLNESSS-LAND şi să intrăm frumoase, cu multă  voie şi dispoziţie în week-end.  Aşa că am evadat  împreună cu Tatiana, Cristina, Olia şi Mihaela din stresul vieţii moderne şi am poposit într-o oază de calm şi pace. Acolo unde tot ceea ce contează este persoana TA. Un loc drăguţ , bine ascuns în centrul capitalei noastre, unde atmosfera, spaţiul te fac să te simţi renăscut.  Ne-am relaxat, bucurat de efectele fiecărei proceduri în parte. Programele nostre au fost individuale  (pentru că am tras la sorţi cum ne-a fost norocul) eu bucurându-ma din plin de un masaj  total al corpului şi  de un tratament special pentru păr, precum şi o aranjare a  podoabei capilare 😉

Deci cum fu la masaj 😀  Am reDescoperit adevarată stare de bine şi destindere totală,când uiţi de lumea exterioară, te simţi liberă într-o ambianţă deosebită, cu muzică de relaxare şi mânile maseurului care te răsfaţă. Un masaj general, cu ulei al întregului corp care a avut ca scop  eliminarea oboselii , relaxarea musculară şi generarea unei stări de plutire. Pentru că masajul nu a fost unul brutal sau dureros am plutit tot acest timp, deoarece  fiecare centimetru pătrat al corpului meu a fost alintat  cu rafinament 😉

Acest masaj de relaxare  şi întreţinere este recomandat tuturor persoanelor  indiferent de vârstă, care doresc să-şi menţină starea de sănătate şi să prevină îmbolnăvirea ulterioară , pentru că acesta acţionează asupra întregului organism, iar efectul este unul imediat observat prin starea de vitalitate şi energizare pe care o simţi imediat după şedinţă. Stare care te ajută să fii mai rezistent la stres şi obosela cotidiană.

E mai bine şi mai ieftin să te menţii sănătos, decât să aştepţi să te îmbolnăveşti şi  apoi să te tratezi. Aşa că practicăm sportul , mergem la masaj şi ne alimentăm sănătos, toate împreună cu WELLNESS-LAND 😉

Mulţumesc Doinei pentru programele noastre individuale care ne-au ajutat să înlăturăm stresul, să recuperăm energia şi să redescoperim frumuseţea.

P.S. Scuzat să-mi fie tupeul că scriu postul cu o întîrziere de OhoOoOo cît timp ;;)

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu