Prima pagină > Uncategorized > Despre parada frumosului

Despre parada frumosului

În cele două zile petrecute în Milano, am fost foarte surprisă să văd tot orașul împânzit de niște pui de elefanți drăguți. Te întîlnește unul chiar și în terminalul 1 al aeroportului din Malpensa. Istoria acestora este una simplă, aceste opere de artă au fost create pentru a salva specia de elefantul asiatic care este pe cale de dispariție. La număr sunt 80 de elefănței și sunt amplasați în centrul istoric al orașului precum și în cartierul de modă. Scopul acestei parade este de a combina arta cu caritatea. Mie mi-au plăcut la nebunie acești elefanți decorați creativi.

Mă gîndeam oare ce animale decorate frumos ar putea împînzi orașul nostru drag ? Primul animal ce mi-a venit în cap a fost „oaia” 😀

Mai jos puteți urmări Parada Elefanților mega drăguți 🙂

  1. 10 Noiembrie 2011 la 1:05 am

    Olesea, de ce oaia? E vreo legatura ascunsa? 😛

    Si vaca nu ar fi o idee rea, mai ales ca am vazut prin Paris cateva vaci colorate la fel ca acesti elefantei, pacat ca nu am poze 🙂

    Despre porc ce zici? :))

    • 10 Noiembrie 2011 la 1:08 am

      Eu mă gîndeam că oițele ar putea fi decorate cu lînă împletită de toate culorile. Cred că ar fi foarte frumușele 😀

      • 10 Noiembrie 2011 la 1:11 am

        Hmmm, super ideea 🙂 Numai ca nu foarte practica, odata ce vrem sa le amplasam pe o strada, ce facem daca ploua? Dar o expozitie s-a putea de organizat 😉

  2. 15 Decembrie 2011 la 8:20 pm

    Funny pictures!!! Love it!!! Nice blog!!!

    Kisses from Italy,
    Miriam.
    Fashion Crazy Ball and My Facebook Page

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

