Prima pagină > Uncategorized > Dai like, deci exiști

Dai like, deci exiști

 Like-ul din ziua de azi este unul devalorizat. Este like-ul de grămadă, cel fără discernămînt și fără judecată. Dai un like mecanic, automat  după 5 secunde la orice postare, repetititv, precum o mașina de dat like-uri.  Poate e ok să dai like după 2 secunde la o piesă ce o cunoști, însă belive me nu e ok sa dai like după 3 secunde la diferite articole , deoarece nu ai cum să judeci în 3 secunde ceea ce vezi fără să citești…

Îmi place să văd cum da-ți like la grămadă cu sutele. E regretabil și foarte penibil în același timp. Dai like automat și permanent la toatele piesele naționaliste ca să te dai mare mare  iubitor de patrie sau la tot ce este legat de un anumit partid , postări despre anumite persoane publice, politice etc. Deci, dai like la toate pozele din club, în care se distrează золотая молодежь  și пафосul din Chișinău pentru că își dorești/tinzi/visezi să ajungi și tu acolo o dată. Să-ți facă o poză fotograful din clubul ca ulterior să apară pe allfun și să vadă/să crape de invidie toți prietenii tăi.  Deci dai permanent like cercului tău de prieteni sau celor cu care dorești să interacționezi, le demonstrezi aprecirea ta nemărginită prin apăsarea nervoasă a mousului. Aștepți o anumită reciprocitate, pentru că neavînd cuvinte te limitezi doar la un singur like. Iar acest like devalorizează gestul de apreciere.

Văd like-ul deja ca o lingușeală. Iar tu ești penibil atunci cînd imi cer să-ți pun like. Cred că ați mai obervat o tendință – dai un singur like și el/ea îți va inunda  lista de notificări  cu zeci de like-uri . Mă simt ca la piață: îți dau un like și în schimb tu imi dai de ordinul zecilor. Eu nu dau ca să primesc. Dau din plăcere, din admirație, din suflet. Nu ești la dăruiești și cîștigi în schimb aprecierea mea prin like-uri.

Ești ahtiat după likurile mele? Îți crește stima de sine dacă bag like-uri cu zecile la tine pe wall? Suntem prieteni la dat like? Existența ta se validează la numărul mare de like-uri care-l strîngi pe wall? Cu un like hrănesc fericirea din tine ? Dacă da, atunci foarte trist după mine…

Categorii:Uncategorized Etichete:, ,
  1. 2 Mai 2011 la 12:10 am

    Like!

    • 2 Mai 2011 la 8:56 pm

      Like-ul tău era la categoria spam 😀

  2. 2 Mai 2011 la 12:11 am

    mlea scoate butonu like de pe blog 😛

    • 2 Mai 2011 la 12:13 am

      Amuș, amuș să văd un tutorial cum se face asta 😀

      • 2 Mai 2011 la 12:17 am

        :)) you are hilarious

    • 2 Mai 2011 la 12:52 am

      like!

  3. 2 Mai 2011 la 8:09 pm

    eu mă tem să dau laic deamu

    • 2 Mai 2011 la 9:14 pm

      Îți este frică că aș putea pune dislike la like-ul tău ?

  4. 2 Mai 2011 la 9:10 pm

    alex :
    ) you are hilarious

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

