ARTICO

Centrul Republican pentru Copii şi Tineret „ARTICO”este o instituţie publică, educaţional-metodică – parte componentă a sistemului unic de învăţămînt din republică, ce contribuie la dezvoltarea şi implementarea politicii statului. Nu am să scriu despre  activitatea acestui Centru, despre managementul defectuos, condiţiile în care îşi desfăşoară activităţile copilaşii zi de zi sau despre terenurile aferente Centrului, pe care se construiesc blocuri de locuit. Deci, ca să intru pe site-ul artico.md am nevoie de un cont, însă nu văd opţiunea cum aş putea să mi-l creez. Atunci mă întreb, care este utilitatea acestui site destinat copiilor talentaţi şi tineretului din Republica Moldova, dacă noi , tinerii,  nu-l putem accesa, pentru a ne informa despre cele mai elementare activităţi ale acestui Centru, care este o instituţie publică ?

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. 11 Aprilie 2011 la 9:32 am

    Se petrec niste lucrari de innoire, astazi seara site-ul v-a lucra in plina functiune plus noi posibilitati !!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

