Prima pagină > Uncategorized > Parcare neREGULAMENTARĂ sau parcare de bloc

Parcare neREGULAMENTARĂ sau parcare de bloc

Eu cînd eram mică aici creștea iarbă , iar eu vara pe paturică mă jucam . Eu am crescut. Au crescut și mașinile în loc de iarbă în fața blocului…

Noi lucrăm să-i fașim șefului parcare . Cine dă mai mai mulți bănuți pentru un loc de parcare în fața blocului ?


Alți locatari cu loc de parcare

Categorii:Uncategorized
  1. Alex
    28 Martie 2011 la 7:55 pm

    pai unde sa-shi parceze mashina? chiar in drumul cela ingust? dar daca vine vre-o ambulantza?
    la mine in fatza blocului tot stau 2 parcari de acestea mici, parca nu incurca la nimeni…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

