Prima pagină > Uncategorized > Toamna aceasta nu mi-o fură nimeni căci este toamna sufletului meu

Toamna aceasta nu mi-o fură nimeni căci este toamna sufletului meu

Vrema părului răvășit de vînt

Vremea iubirii

Vremea zîmbetelor

Vremea momentelor de singurătate și amintirilor

Vremea zîmbetelor pline de mister și a bucuriilor fără motiv

Vremea gîndurilor ce zbor deasupra în bătaia vîntului

Vremea mea

Categorii:Uncategorized
  1. jurnaldejurnalist
    23 Octombrie 2010 la 9:53 pm

    Frumoase poze…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

