Prima pagină > Uncategorized > Toamnă cu iz de București

Toamnă cu iz de București

Altă toamnă, alţi oameni, același ora€ș…București…Cineva îmi spunea ca să iubeşti acest oraş e nevoie să fii indragostit€…

După mai multe tentative eşuate Bucureştiul mi-a furat inima , a făcut-o într-un mod foarte natural fără măcar să îmi dau seama de asta . Mă întreb poate Bucureştiul şi toamna au făcut vre-un pact misterios şi mi-au furat sufletul ?
De cîte ori păşesc în acest oraş mi-e tot mai greu să mă reîntorc acasă 😦 Mulţi ar zice că e îngrozitor , pe mine însă mă cucereşte , mă absoarbe şi mă confiscă de fiecare data, iar eu ador asta …

Ador mirosul Bucureştiului de toamnă , un parfum al unei iubiri mai vechi , de care îţi aminteşti de fiecare dată cu plăcere . Fiecare trecere prin oraş o trăiesc foarte special şi personal …iar această plăcere mă omoară . M-am îndrăgostit încet-încet. Ți se întîmplă după ce începi să-i cunoşti străzile , casele , parcurile. Iubesc să-l hoinăresc singură, fără să ştiu incotro o să ajung după cîteva ore de plimbare pe străzile şi bulevardele acestuia, sunt ca o buretă şi încerc să-l absorb.

Toate au un farmec aparte aici , încep să-i înţeleg pe studenţii basarabeni de ce vin atît de rar acasă . Nu contează că stai într-un cămin la etajul 6 şi nu ai lift , că nu ai căldură şi apa caldă ajunge o dată pe an şi pe la tine ,sau că mai stai cu alţi 4 colegi într-o cameră , iar vecinii ascultă toată ziua manele sau hard rock şi trash, astea sunt mărunţişuri .

Pe mine m-a sedus la creieri şi nu am ce-i face…

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. 20 Octombrie 2010 la 11:11 pm

    Eu n-am niciun suflet cunoscut la Bucuresti, adica unul dupa care sa tanjesc sau sa zic ca el mi-a transmis dragostea fata de oras. Uneori te indragostesti de oamenii unui oras, apoi de oras. La mine a fost mai special. M-am indragostit de el prin carti. Si abia apoi l-am vazut. Astept sa mai plec.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

