Prima pagină > Uncategorized > De ce ne iubiți voi ?!?

De ce ne iubiți voi ?!?

-Pentru că ne mândrim cu independența noastră ( nu sunt feministă 😉 ) ?
-Pentru că orice ați face oricum noi suntem șefele ?
-Pentru că oricât de bine credeți că ne cunoașteți , niciodată nu veți ajunge să știți cu siguranță ce gîndim și ce este in capul nostru firav ?
-Pentru că facem doar ceea ce vrem noi ?
-Pentru că vă ascultăm doar atunci când avem chef ?
-Pentru că suntem total imprevizibile ?
-Pentru că în momentul în care credeți că ne-ați înțeles facem ceva și vă zăpăcim iar ?
-Pentru că oricât de draguțe și firave părem, devenim rele când suntem provocate ?
-Pentru că mâncăm puțin chiar și atunci când suntem flămânde ?
-Pentru că ne mituiți cu dulciurile noastre preferate ?
-Pentru că suntem drăgălașe și oricît ne-ați iubi și oricît ne-ați arăta ce simțiți, pentru noi niciodată nu va fi destul ?
-Pentru că ne dorim sa fim băgate în seamă și avem nevoie de atenție exact cănd voi aveți altceva de făcut ?
-Pentru că atunci când aveți chef de „joaca” , noi avem chef sa fim singure ?
-Pentru că când voi aveți chef sa fiți singuri, noi avem chef de „joacă” ?
Totuși petru ce ne iubiți ? 😉

Categorii:Uncategorized Etichete:,
  1. vlad
    22 Iunie 2010 la 2:06 pm

    brincusi are un raspuns la „aproximativ” aceasta intrebare: dragostea este o festa, pe care ne-o joaca natura, ca sa ne inmultim

    • 22 Iunie 2010 la 2:58 pm

      Fraza e dura , si nu merita a fi contrazisă oricum instinctul de inmultire este puternic, insa cel de conservare este si mai puternic 🙂

  2. some1
    22 Iunie 2010 la 2:24 pm

    Vei primi multe raspunsuri, dar niciunul nu va fi relevant pentru ca intelegerea si tratarea „dragostei” la femei si barbati difera radical.
    Nici eu nu stiu de ce va iubim;)))

  3. 22 Iunie 2010 la 6:00 pm
    • 22 Iunie 2010 la 6:19 pm

      Alex am citit cartea acum 3 ani … mi-a placut foarte mult … o recomand tuturor 😉
      Cred ca ar trebui sa fac o postare „De ce iubim barbatii ? ” 😀

      • 23 Iunie 2010 la 12:03 am

        am văzut o dată aşa o postare şi am rămas complet dezamăgit, după totala frumuseţe cu care vorbeşte Cărtărescu despre femei, s-au găsit nişte „deştepte” care-au crezut c-ar fi frumos să facă „De ce iubim bărbaţii?” enumerând acolo toate defectele posibile ale acestora…

        oribil…

        sper că tu nu ai de gând ceva asemănător… ))

      • 23 Iunie 2010 la 12:44 am

        Nu …am sa enumar doar careva detalii poziitive… oricum am sa fiu obiectiva…. eu iubesc si defectele ( unele sunt foarte individuale si isi au si ele farmecul lor) 😀

  4. 28 Iunie 2010 la 9:21 pm

    De aia pentru că sunteți .

  5. 1 Iulie 2010 la 10:58 am

    pentru sâni

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

