Prima pagină > Uncategorized > Ce omoară sexul frumos ?

Ce omoară sexul frumos ?

Care este cel mai mare defect al unei femei , știi ???

Îți spun eu CURIOZITATEA. Să fii curiosă în sine nu e un lucru rău. Nu e rău sa fii curioasă ce cărți noi au aparut sau să fii curioasă să vizitezi cît mai multe locuri frumoase.

Curozitatea femeii datează din cele mai vechi timpuri , adică odată cu apariția ei pe acest pământ, iar cel mai bun exemplu este EVA. Să-mi spună și mie cineva : Ce naiba i-au trebuit Evei mere ?! Le avea pe toate, cireșe care să-i atârne galeș la urechi, banane – întinde numai mâina la cel mai apropiat copac bananier , struguri, curmale, smochine, măsline, rodii, maracuia (fructul pasiunii ), capșuni cu duiumul de-i ajungea nu numai pentru mîncare ci și pentru momente intime petrecute cu ADAM. Dar nu, FEMEIA vroia mere. Nu în zadar fructul oprit e cel mai dorit sau fructul interzis e cel mai dulce. Din pură și simplă „curiozitate” a călcat femeia pe bec , iar din aceasta oneroasa legătură a mărului Evei a apărut curiozitatea primordială, care a făcut ravagii prin tot neamul.

Iar eu stau și măninc… mere...

Tot de la CURIOZITATEA femeii față de fructul interzis a apărut și denumirea populară a zgîrciului tiroidan MĂRUL lui ADAM .Nu i-a plăcut mărul sărmanului Adam, înghițând o bucată i-a stat in gât 😀

Adevarata conspirație mondiala a curiozității femeilor a fost consolidată chiar în domeniul științei și tehnicii. De ce credeti ca o mare firma internațională de softuri poartă numele periculosului fruct, și are ca simbol chiar… mărul mușcat! 😀

Iar eu încă nu am terminat de mâncat … MERE…
Și sunt curioasă : tu de ce ești CURIOS/CURIOASĂ ???

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. 22 Iunie 2010 la 11:01 am

    Eu nu sunt numai curioasa,
    ci si barfitoare 😛 tu nu?

    • 22 Iunie 2010 la 12:05 pm

      Nu sunt bîrfitoare , dar de la o spălătura intestinală sau stomacală cu prietenii în oraș nu mă dau în laturi 😉 Însă o percep ca ceva negativ … Bîrfa poate fi vazută ca un exercițiu al limbei , totuși pentru mulți e un viciu …

  2. 9 Iulie 2010 la 1:24 pm

    Eu sunt curios… de ce harbuz???
    Iar ideia cu Apple, e bună, luînd în consideraţie faptul că femeia şi tehnica nu se prea bine înţeleg…(- asta constatare personală)
    Iar referitor la fructul oprit… oare de ce se consideră a fi mărul, sunt foarte curios, cred că nu ai ştiut că nici eu nu am ştiut pînă nu demult că defapt în Biblie nu se spune nimic despre măr, se spune despre un oarecare fruct însă nu se dă denumirea… iak aşa.

    P.S. Mult succes, mi-a plăcut blogul, mai revin dak se poate 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

